wtorek, 9 sierpnia 2016

DIY baletki jak od Miu Miu

W dzisiejszym poście przedstawię Wam jak zrobić w banalny sposób pożądane w obecnym sezonie baletki jak od Miu Miu. Niestety nie każdą z nas stać na baleriny za bagatela 600 euro, więc jedna ze znanych sieciówek postanowiła zainspirować się tym modelem i wypuścić w tym sezonie kilka par, których cena waha się od 89zł do 199zł. Ja jednak postanowiłam jeszcze więcej zaoszczędzić i sama stworzyć sobie takie cudne baletki za śmieszne pieniądze bo ok 30zł.



źródło: google

Lista potrzebnych nam rzeczy do zrobienia balerin jest krótka:

- 1 para nowych lub starych balerinek (ja kupiłam na wyprzedaży w H&M za 24 zł)
- 2 metry czarnej, satynowej wstążki ok 2,5 cm szerokości
- 2 metry wstążki w kratkę o szerokości 2,5 cm (może też być czarna, albo jeszcze inna według fantazji)
- klej Poxipol
- nożyczki
- zapalniczka


Na początek przecinamy na pół wstążki (powinny wyjść 4 kawałki po 1 metrze), i opalamy końcówki wstążek zapalniczką aby się w przyszłości nie strzępiły.



Następnie rozrabiamy według instrukcji poxipol i smarujemy końcówki wstążek (nie za dużo!)



Posmarowanie wstążki wklejamy równo do baletek na wybranej wysokości do wewnętrznej strony buta (błyszczącą stroną wstążki do krawędzi buta). Następnie dociskamy palcem (najlepiej przez chusteczkę aby nie przykleiły się palce).



Gotowe baletki odstawiamy do wyschnięcia na około 10 minut (według ulotki poxipol, ale ja odczekałam 20)



Po wyschnięciu nadchodzi czas na przymiarkę!!! Czyż nie urocze? :)



Mam nadzieję, że co niektóre z Was olśniłam jak można w prosty sposób stworzyć sobie modny dodatek do codziennych stylizacji za grosze :) !

Buziaki!

2 komentarze: